smått pinsam dag och random klotterbilder

Tänkte skriva igår men hann inte. Var i skolan hela dagen även fast jag bara hade en lektion. Kollade på en pjäs av tvåorna två gånger, lyssnade på föreningspresentationer och avbröt även en annan klass lektion.
Dilan ville inte gå på hennes mattelektion och bad mig att gå till hennes lärare för att säga att hon hade näsblod och inte kunde komma. Utan att planera vad jag skulle säga gick jag dit och öppnade dörren till klassrummet. Alla vände sig om och läraren tittade undrande på mig.
- Dilan har näsblod.. det är därför hon inte är här, sa jag bara. Läraren såg orolig ut och frågade hur det gick, något jag inte alls var förberedd på.
- Det går.. ehh.. ehm.. j-j-jag vet inte, s-ska kolla..
Hela klassen började skratta och jag stängde dörren. Fail. Och rätt så pinsamt..
Anyway, tänkte skriva mer men får ta det senare ikväll eller kanske i morgon. Nu ska jag till Julia och Josefin!

Och här kommer också lite random klotterbilder från Tyskland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0